دیروز بعد از 2 هفته که دست به کیندل نزده بودم اومدم روشنش کنم تا توی مترو کمی کتاب بخوانم. هر کاری کردم روشن نشد که نشد. اول فکر کردم مشکل از شارژ نبودنش است ولی اینطور نبود. صفحه نمایشش خراب شده بود و دیگر درست نشان نمی داد. شب به خدمات مشتریان آمازون زنگ زدم و مشکل را گفتم. خانم متصدی گفت که خیلی خوش شانس بودی که در آخرین هفته 1 سال گارانتی این اتفاق برای دستگاهت افتاده و آمازون با پرداخت همه هزینه های پستی کیندل شما را با یک عدد دستگاه جدید که 90 روز گارانتی هم دارد عوض می کند. :-)