مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

در ستایش تواضع

تواضع ز گردن فرازان نکوست

گدا گر تواضع کند خوی اوست


نظامی

شانس

میگن شانس یه بار در خونه آدمو می زنه

بد شانسی دستش همیشه رو زنگه

بدبختی هم خودش کلید داره :)

تبریک عید

من تبریک با ای-میل رو جز در موارد خاص به نوعی از سر باز کردن می دونم. خودم تا جای ممکن از این روش استفاده نمی کنم و معمولا هم به کسانی که یک ای-میل درست می کنند و یک جا به 100 نفر تبریک میگن، جوابی نمیدم. سعی می کنم کسانی رو که دوست دارم رو پیدا کنم و حتی شده یکی دو دقیقه صحبت کنم. من هنوز تبریکات عیدم تموم نشده و چند نفری هستند که هنوز موفق به تماس گرفتن باهاشون و تبریک گفتن نشدم اما اگر توفیقی باشه به زودی این کارو می کنم. امسال سه نفر به ما زنگ زدند و سال نو را تبریک گفتند. 1 نفر هم زحمت کشید و برایمان کارت تبریک فرستاد. 2 نفر هم عید دیدنی آمدند خانه مان :) با آماری که ارائه شد، عملا پرونده عید و عید دیدنی و تبریکات امسال ما بسته شد. با تمام غربتمان در شهر جدید خیلی خوب بود. 

سال جدید

سال 91 تمام شد و سال جدیدی شروع شد. سال 91 سال خوبی برای ما بود. در روزهای ابتدایی اش دوره دکترایم به پایان رسید و بعد از چند ماه پسر نازنینمان به دنیا آمد. خوشبختانه پدر و مادرم توانستند چند وقتی پیش ما باشند. بعد از سه سال و نیم توانستم به ایران بروم و خیلی از فامیلها و دوستان و آشنایان رو ببینم و نهایتا هم کار جدیدم در سامسونگ. همه چیز خیلی خوب. دست مهربان خداوند در این سال به طور کامل مرا یاری کرد و امیدوارم سال جدید نیز چنین باشد و من هم قدردان نعمتها و الطاف بی پایانش باشم.