مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

بر فراز دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریو دریاچه بزرگی است که قسمتی از مرز شرقی بین آمریکا و کانادا را شامل میشود. این دریاچه مشرف به بسیاری از شهرهای ایالت انتاریو از جمله تورنتو، کینگستون، نیگارا و همیلتون است و مساحتش بالغ بر 19500 کیلوتر مربع است. در فصل زمستان و  سرمای کانادا سطح عظیم روی این دریاچه یخ می زند و بعضا برای عبور کشتی ها از روی آن از یخ شکنهای خصوص استفاده میشه تا راه عبور کشتی ها رو باز کنه. عکس زیر رو امروز بر روی دریاچه انتاریو در ناحیه کینگستون گرفتم. شاید اگر این یخ زیر پای من بشکنه تا عمق چندین متر آب باشه اما الان بسادگی بر روی آن ایستاده ام و لبخند می زنم.  

نظرات 7 + ارسال نظر
ped دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ

eyval amo behzad to in hava astin kotah poshidi:)

م ه ر د ا د سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ق.ظ

من فکر کنم این یخ زدگی دریاچه به خاطر شرمندگی اش از آستین کوتاه پوشیدن تو باشه:))

کاوا سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

فکر کنم بعد از عکس پردیدی کاپشنتو از عکاس گرفتی آره؟؟؟؟ LOL

دایی مسعود سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

بهزاد جان
۱۰۰۰ تومان میدم یخ ها رو بشکنی بری تو آب .
بیاد میدان میشان همدان روز ۲ فروردین که شبیه این کار رو کردی.
بابا شوخی کردم .نشکنی یخ ها رو !!!!!!!!!!!

شهریار پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://logosoftime.org/shahryar

بهزاد جان بالا صد رو هم جواب می ده؟ اگر می ده ما هم بیایم

آقا شهریار شما سرور ما هستی و جای واعی شما بر روی دریاچه یخزده نیست و بر روی سر ماست.

شهریار پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ب.ظ http://logosoftime.org/shahryar

بهزاد جان آن وقت روی هم می‌شویم 200 کیلو و من می‌ترسم دیگه یخ دریاچه جواب نده ! همان بهتر که همینطوری باشیم البت شما فعلا گرمای عشقتان بالا و خطرناک است و من به دوستان توصیه می‌کنم وقتی که روی یخ دریاچه ایستاده‌اید به شما نزدیک نشوند. اتفاق است دیگر :-)

علی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.edison.coo.ir

خوب رفتی کانادا برا خودت حال می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد