مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

من می نویسم

سلام مجدد،

 

روزی که تصمیم گرفتم اینجا رو تعطیل کنم احساس کردم حسی مشترک که در همه اون نوشته ها مستتر بود از بین رفته. بعد از 2 هفته سکوت می تونم بفهمم که هنوز اون حس زنده است و من دوست دارم برگردم و اینجا بنویسم. احساس میکنم هنوز زنده ام و با طراوت ...

پس درست در آخرین روزهای سال 85 شروع میکنم در حالی که درست 2 روز به آغاز سال نو مونده. در حالیکه امسال اولین عید دور از خانه، دور از همدان و همینطور بدون بابا جون رو تجربه میکنم. سال 85 سالی قشنگ بود و پر از خاطره. اینقدر چیزهای جدید درش یاد گرفتم که به جرات میتونم بگم هیچوقت در عمرم اینقدر یاد نگرفته بودم. خاطرات فراوانی از این سال قشنگ دارم که بعضی هاش در این وبلاگه، بعضی هاش با بچه های F4E همراهه، بعضی هاش با پویان و بعضی هاش با محمد... خوب که نگاه میکنم از این سال راضیم و سال جدید را با آرزوهای بزرگ، با انرژی تازه و انگیزه دو چندان قصد دارم شروع کنم.

دوستان خوب من که هیچوقت منو تنها نمیذارن، در مراسم رنگ کردن تخم مرغ عکس منو کشیدند و عکسشو برای من فرستادند. از بهمن که عکسو کشید و از گلریز که عکسو گرفت و فرستاد سپاسگزارم. این برای شروع مجدد تا دوباره بنویسم.

 

در پناه حق

ی.ه.م

 

نظرات 9 + ارسال نظر
RZ دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:56 ق.ظ

avalin commente baad az be hayat oomadaneto man mizaram ta halesho bebari:D:D parandeye mohajer bazgashtet mobarak:D:D behzad jooooooooooon:((

تاکامی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ

هرچند ما همیشه زیر سایه آقا رامین هستیم ولی بهزاد جان خیلی خوشحال شدم که دوباره مینویسی .
نوکر داداش .
سال خوبی هم داشته باشی.

م ه ر د ا د دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام بر سلطان دو عالم...
بسی خوشحال شدیم که بازگشت دوباره ات رو دیدیم:)
این عکسه خیلی بامزه است...
ایول...
به امید سالی خیلی بهتر از همیشه!

ی.ه.م دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://behzadwin.blogsky.com

آقا یادم رفت بگم که آهنگ زمینه وبلاگ آهنگ لب دریا از داریوش عزیزه که تقدیمش کرده بود به خانوم ونوس همسر سومش.

گلریز دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

دکتر و مرسی که دوباره می نویسی. خیلییییییییییییییییییییی
خیلی خوشحالم .

ehsan دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ

khosh omadi, ma zoodar berim ta in dokmat LCD maro nashkoonde!have fUn

غول مهربون سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

:))

lمسعود جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:06 ب.ظ

به به چشممون روشن شد ایول یه دستی بزنید !!!!!!!
یک ایمیل برام بزن تا یک عکس خیلی باحال برات بفرستم

خورشید دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ

بازگشتت، نوشتنت و عیدت مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد