مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

جواب مسابقه شماره دو

با سپاس فراوان از همه عزیزانی که در مسابقه شرکت کرده بودند. جواب گزینه چهار بود که که 6 نفر جواب رو درست گفته بودند. یعنی «کج دار و مریز» و همانطوری که استاد تاکامی فرموده بودند یعنی یک چیزی را کج نگه دار ولی اجازه نده که بریزه که کنایه از با احتیاط عمل کردن هست. خب از اونجایی که جوایز ما محدوده من به قید قرعه از بین این 6 نفر مجبور شدم که یک نفر رو انتخاب کنم که اسم مهرداد به عنوان برنده خوشبخت ما در اومد. جایزه ایشون یک دستگاه پراید هاچ- بک هست که همین الان میتونه بره و از توی پارکینگ خونه برداره. این مسابقه از این جهت جالب بود که همه ما بارها این جمله رو شنیدیم و به کار بردیم ولی شاید هیچوقت به نحوه نوشتارش توجهی نداشتیم. من خودم تا پریروز فکر می کردم گزینه 3 درسته ولی خب الان درستش رو می دونم. یکی دو تا مسابقه دیگه هم مد نظرم هست که در آینده برگزار میشه. منتظر مسابقه های بعدی باشید.

 

ی.ه.م

نظرات 14 + ارسال نظر
غول مهربون پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ق.ظ

من خواستم همینطوری بی ربط اینجا خدمت آقای تاکامی عرض ارادت کنم!

تنهای شهر تنهایی (ارش) پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ http://dehnoo.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به ما هم سر بزنید

مهزداد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:51 ب.ظ

:)))...ممنون ازت و جایزه خوبت...منم به عنوان تشکر میرم تو سرما می شورمش!

نسترن پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:48 ب.ظ

قبول نیست ..... پارتی بازی می کنید ! اگه راست می گی ماشین رو بده به من :) ( البته بعد از شسته شدن )

اسی پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:19 ب.ظ

آقا بهزاد ما به این سیستم قرعه کشی اعتراض داریم!
لطفا در مسابقات آتی روشی ارایه کنید که توش این قدر شک و شبهه نباشه!

مهرداد پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ب.ظ

آقای بهزاد بیگلربگیان من کاملا از سیستم قرعه کشی تون حمایت میکنم...امیدوارم همیشه سیستمش اینطوری باشه!...از طرف مهرداد بیگلربگیان...من و بهزاد داداش نیستیماااااا:-))))

نسترن جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ق.ظ

شماها داداش نیستید ؟؟؟؟؟؟؟ ایلده وقتی سجلت رو send to all کردم معلوم می شه !

مهرداد جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ق.ظ

بابا یه جایزه انقدددددر مممهههم بوده؟...وای خدا به داد مشکلات زندگی برسه:))))

تاکامی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ

اولا خدمت بزرگ مرد ایران جناب آقای راشد سلام عرض میکنم و عرض میکنم که ما چاکرتیم داداش

ثانیا من کاملا با این نوع قرعه کشی کاملا موافقم - سیستم فقط دیکتاتوری ...

غول عصبانی شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ق.ظ

نسترن اونور نوکتو چیدن اومدی اینور معرکه گرفتی؟؟ همینه که هست! برو به نقاشیت برس
تاکامی من تِرو میخوام!

ی.ه.م شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

با سلام

آقا این قرعه کشی کاملا در فضایی عادلانه انجام شد. ماز ناظران سازمان ملل و همینطور کارشناسهای آژانس دعوت کردیم که در مراسم قرعه کشی حضور داشته باند که بعدا حرف و حدیثی پیش نیاد. در هر حال صورتجلسه شده و مدارک هم همه آماده است. دوستان لطفا به جای جو سازی های غلط سعی کنند برای مسابقات بعدی خودشون رو آماده کنند که جایزه های گرانقدرتری در انتظار عزیزان هست.

[ بدون نام ] شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ب.ظ

http://i1.tinypic.com/40ftc8y.jpg

گلریز یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام دکتر . اول مرسی از تلفنت. خیلی خوشحال شدم. دوم اینکه منم جواب و میدونستم ولی تو این چند روز اینورا نیومده بودم. منم همیشه فکر می کردم ۱ درسته تا پارسال که مامان بزرگم برام گفت .. الان که اینو خوندم دلم براش خیلی تنگ شد..

حاجی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:54 ب.ظ

اولا من در تمام حالات از حاجبهزاد حمایت میکنم هر ند به حمایت مانیازی نداره
ثانیا حاجی با وفا آمار مسابقات رو به ما هم بدی بد نیست هرچند جوابشو بلد نباشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد