مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

فردا...

امروز روز امتحان درس الکترونیک 3 بود. درسی که من TA بودم و امروز صبح رفتم برای روز آخر TA در این درس. امتحان که 3 ساعت بود به سلامتی برگزار شد ولی به شدت خسته شدم. خصوصا اینکه دیشب اصلا خوب نخوابیده بودم. خلاصه که این نیز بگذشت. فردا روز مهمیه برام و در عین حال شاید خیلی سخت. خیلی به دعا احتیاج دارم. اگه موفق شدم، اینجا می نویسم. هر چند که چاره ای هم جز این ندارم.

در کامنتهای گذشته هم دیدم که دوست و همکار عزیزم جناب آقای مهندس باقلانی برام کامنت گذاشته بود که خیلی خیلی خوشحال شدم. بهشون از اینجا مجددا سلام میکنم و امیدوارم که همیشه شاد باشند و از اینکه به اینجا سر میزنند ممنونم.

 

تا فردا

ی.ه.م

 

نظرات 3 + ارسال نظر
meredit چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 ق.ظ

ما هم دست به دعاییم!

غول مهربون چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ق.ظ

دکتر جان غصه نخور بی درد تموم میشه طرف ورزشکاره!!

حاجی چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ

بود آیا که در میکده ها بگشایند
گره از کار فرو بسته ی ما بگشایند
اگر از بهر دل زاهد خود بین بستند
دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد