مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

مخمور جام عشق

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی ... پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی

چند کلامی از خودمون و وضعمون در اینجا...

دوباره اینجا هوا سرد شد. دیروز همه اش برف اومد و حدود 10 سانتیمتری نشسته. دیشب که ساعت 7 داشتم با دوچرخه میومدم خونه، به سختی میشد رکاب زد توی برف. دیگه تیکه آخرش دیگه هر چقدر زور میزدم روی برف نمیرفت و مجبور شدم از دوچرخه پیاده بشم و با دستم بیارمش. الان که نزدیک ظهره حدودا 10- است(با احتساب باد). امروز صبح دیگه با اتوبوس اومدم و برای اولین بار Bus pass خریدم که تا یک ماه دیگه هر جا دلم بخواد میتونم باهاش برم. فکر کنم حالا حالا ها دیگه نشه دوچرخه سوار شد. زمین سفید سفید شده. حتی خیابونا. دیگه فکر کنم رسما زمستون شروع شد. تا ببینیم چه جوری میشه. این هفته باید یک Assignment برای درس روشهای عددی حل معادلات PDE انجام بدم که تقریبا خیلی از کارش مونده. بعلاوه کار پروژه هفته بعد آزمایشگاه مونده که باید امروز بشینیم با استادم Greg سر و تهش رو هم بیاریم. یه سری کارهای دیگه هم دارم. رامین هم پیشنهاد کرده برم فیلم Prestige رو ببینم که چون حالا که Bus pass دارم احتمالا توی این هفته میرم. امروز هم بازی بارسلون و چلسی است. من امروز توی تلویزیون کابلی مون گشتم و دیدم که ساعت 30/1 بعد از ظهر به وقت ما پخش میکنه. خیلی دوست داشتم میتونستم بازی بارسا و چلسی رو نگاه میکردم ولی حیف که امروز بعد از ظهر گیریم!! به امید موفقیت آبی و اناری پوشان کاتالونیا!

 

ی.ه.م

 

نظرات 4 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://s0meha.blogsky.com

سلام..
خب کلی کار داره من بشینم بخونم ببینم با چهجور شخصیتی دارم آشنا میشم...

... چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ http://s0meha.blogsky.com

خب الان همه عکسارو دیدم و بیشتر نوشته هارو هم خوندم..عکس اون ابگوشته هم که باز نشد ببینم چی پختین..
ولی خب از تعریفه معلومه که خوب چیزی پختین..عکس اون نقشه رو هم دیدم..ولی تو رو تو نقشه ندیدم(نیش)..بعدش اینکه اَه اَه اعه..بچه درس خونا..امیدوارم منم در آینده ای نه چندان دور به سرنوشت شما دچار بشم..البته اگه حضرت آدم مرحمت کنه و بیاد جای من یه میدان و امواج پاس کنه..بعدش دیگه بزار برم بقیش رو بخونم باز بیام بگم دیگه چی فهمیدم..
اصن تو خودت رو ناراحت نکنیا.من همین جام الان دوباره میام..

... چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ

میگما میگن خواستن توانستنه..بالاخره این آبگوشته رو دیدم..

این ی.ه.م رو هم یه توضاح بدی دیگه امارم میشه ۱۰۰۰..

تاکامی چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام بهزاد جان
ان شاءالله که مثل همیشه موفق باشی.
حالا که از بازی بارسا و چلسی مطلب نوشتی یه کم از بازی این هفته پرسپولیس -استقلال هم بنویس ما یه کم حال کنیم.
پرسپولیس زلزله محبوبه هرچی دله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد